AMAN YORULMAYIN - Hempa Entelekya

AMAN YORULMAYIN


Yorulmadık mı? Ucuz, seviyesiz, anlayışsız, ve çıkarcı insanlar ile uğraşmaktan. Sizi bilmem ama ben yorulmaya başladım. Artık ne zihinsel ne de fiziksel olarak ben bu insanları kaldıramayacağım. Bi gün yoruldum diyeceğim hiç aklıma gelmezdi ancak bu özellikleri taşıyan korkak insanlar bizleri yoruyor. Yapmayın arkadaşlar ucuz hesaplar yapmayın. Demem o ki bir fındık kabuğunun içini doldurmayacak, gözünüze sizi kazançlı gösterecek diye görünen dünyalık bir kaç şey için yola çıktıklarınızı yolda bulduklarınıza satmayın, değişmeyin. Unutmayın ki yola çıktıklarınızı yolda bulduklarınıza değişirseniz hem yolu bitiremezsiniz hemde yolunuzu şaşırır, yolda kaybolursunuz. Küçük bi örnek vermek gerekirse hedefinizi önünüze koydunuz ve bu hedef sizi motivede ediyor iken onu sağdan soldan gelen söylemlerle değiştirir ya da hedefi sizinle aynı olmayan kişilerle yürümeye çalışırsanız her şeyiniz alt üst olur. Hedefi sizinle aynı olmayanlar dedik ya tam orada bir ölçü daha var bizler için o da: işi ehline vermektir. Bi abim bana “Sen sen ol sakın acemilerle iş yapma, profesyoneller ile çalış.” demişti. Bu sözü her geçen gün biraz daha iyi anlıyorum. Bu sözü unuttuğum anlarda yaptığım işlerin ve kurduğum sosyal ilişkilerin acısını çekiyorum şimdi. Yakın bir gelecekte bu durumu ilişkileri tatlı bir dille bitirerek ve ya mesafeyi açarak düzeltmeye çalışmayı düşünüyorum. Güzel yolla olursa ne mutlu. Yoksa bu korkak ve ucuz insanların üstünü sert bit şekilde çizip onlara rağmen yola devam etmeye çalışacağız.  Niye derseniz en son olarak bir projede arkadaşlar desteğimizi istedi bizde tamam dedik. Gelin görün ki proje başkanı aylardır bir şey yapmadan bekliyor bizde doğal olarak onu bekliyoruz. Şunu da belirtmiş olalım biz projeye destek vermeye çalışırız derken şunuda belirtmiştik: siz yürürseniz bizde yürür ve vazifemizi yaparız ama onun dışında bir şey beklemeyin. Lafı çok uzatmanın anlamı yok bence ileride bu iki noktaya tekrardan döneceğim. Size tavsiyem ilişkilerinizde korkmamalı ve küçük, ucuz hesaplar yapmamalısınız. Unutmayın ki; Bülbül güle, karga çöplüğe götürür.
                                         Ebubekir SOYLU

Yorum Gönder

0 Yorumlar